čtvrtek 28. srpna 2014

Cosmetics HAUL

Ahoj všichni :)
Jako první bych se Vám chtěla omluvit, že se tu dlouho neobjevil žádný článek, ale jak víte, předělávám si pokoj a právě teď jsem malovala, takže jsem musela vypojit počítač. Takže se Vám ještě jednou moc omlouvám.
Vím, že jsem v prvním článku psala, že tenhle blog nebude o kosmetice, ale poslední dobou nic jiného nenakupuju! Nevím čím to je, možná těma beauty videama na YouTube, ale teď chodím 3x týdně do drogerií, abych si koupila nějakou novou kosmetiku. :D Dřív jsem tam chodila jen, když jsem potřebovala odličovací tampony nebo novou řasenku. Teď, když v drogerii něco potřebuju, tak si k tomu koupím dalších X věcí. 
Znáte ten pocit, když si něco koupíte, ale pořád Vám to nestačí? Tohle se mi hodně stávalo s oblečením, ale teď je to pro změnu kosmetika. 
A dnešní téma bude o kosmetice, kterou jsem si v poslední době koupila, neboli takový Cosmetics HAUL. 
Dřív než Vám ukážu moje nové zlatíčka, shrnu, jak jsem se k pobláznění kosmetikou vůbec dostala. 
Foto ze Sephory.
Začalo to tak, že jsem se jednoho večera taak strašně nudila, že jsem se rozhodla, že projedu YouTube a najdu nějaké nové "hitovky". :) Jenže co se nestalo, narazila jsem na jednu YouTuberku, která dělá různá beauty videa a zalíbila se mi. Pak jsem se podívala na jinou, která měla taky skvělé videa. A BUM! A už to bylo. Nejenom, že jsem se zamilovala do módy, ale taky do kosmetiky.

U většiny YouTuberek jsem viděla, že si make-up rozmazávají štětcem. Jako cože? Věděla jsem, že to jde houbičkama, ale štětcem? Ano jsem staromódní, vím to. :D No a protože jsem potřebovala nový štětec na pudr, tak jsem se rozhodla, že zkusím i ten na make-up - ano pro někoho je to zbytečné, ale když se mi něco fakt zalíbí, musím to mít! 
Ale zase to musí být za rozumnou cenu. Když se mi zalíbí tričko za 500, tak to si prostě nekoupím, protože vím, že můžu mít skvělé tričko do 250 Kč. :)

A tak jsem si pořídila tyhle 2 štetce z DOUGLAS.

Štětec na make-up.
Štětec na pudr.
Jsou úžasné! Oba strašně jemňunké. Dobře se s nimi nanáší jak pudr, tak rozmazává make-up (můžete vidět, že já už jsem je používala :D). Jsou značky Barbara Hofmann. Byly teda trošku dražší. Štětec na make-up 259,- a štětec na pudr 199,-. Pro někoho to není moc, ale pro mě za štětce celkem jo. :) Ale řekla bych, že kvalita odpovídá. :) Navíc nevypadávají štětinky, což se u některých štětců stává. 

Na druhý den mě kamarádka vytáhla do města. U nás ve městě se dá buď zajít na kafčo a nebo do drogérií, protože obchody s oblečením = VIETNAMCI! Bohužel nebydlím v žádném velkém městě, takže u nás něco jako H&M nebo New Yorker nenajdete. 
Tak jsme teda zašli do těch drogérek.

Koupila jsem si tam tenhle tónovací krém od Dermacolu.
Byl zlevněný na 69,-. Kolik stál původně to opravu nevím. Je to odstín ECRU, prý ten nejsvětlejší. Je fakt skvělý! Pleť krásně sjednotí a je po něm krásně jemná. :)

 Dál jsem si vybrala tenhle bronzer od značky Miss Sporty. Tu značku moc neuznávám, ale stál také 69,-, tak jsem se rozhodla ho zkusit. 


A můžu říct, že to teda není žádný zázrak. Znám i lepší bronzery, ale na léto se hodí. :)
Zleva - tmavší část, světlá část, smíšené. 
A jako poslední věc jsem si koupila bezbarvý lak na nehty od NYC, který měli ve slevě za nějakých 35,-. Bohužel ale nemám fotku, protože jsem lak nechala u kamarádky. Našla jsem ty laky na jejich webových stránkách, tak kdo by chtěl, koukněte. :)


O pár dní později jsem šla s mamkou do obchodu na chleba. "Na chleba", no znáte to. Chtěla jsem se zastavit ještě v KIKu, jestli tam nemají barevné skleněné kuličky. Neměli. Zato jsem si koupila nový náhrdelník a talíř na těstoviny. :D A všude měli sovičky - hrníčky, svíčky, polštáře! Měli tam ty polštáře, které jsem chtěla, ale nevypadaly moc hezky, tak jsem si je nekoupila. 
A po cestě z KIKu jsme se stavili v DMku. Strávili jsme tam snad hodinu vybíráním rtěnky. :D

Koupila jsem si tam 2 laky od Miss Sporty. Oba za 29,-. Jeden tmavě modrý a druhý mám na fotkách na nehtech. :) Opět bez fotky, protože mám teď všechny laky u kamarádky. 

Dál jsem si pořídila korektor. Doma mám dva. Jeden pod oči a druhý na nedokonalosti. A oba mi už dochází, tak jsem si koupila tenhle od Dermacolu za 99,




Super věc! Jak na kruhy pod očima tak na různé nedokonalosti. Všechno krásně zakryje. :)

A konečně se dostáváme k rtěnkám. 
Pořídila jsem si tyhle 3.:D

První od ASTOR. Odstín 012 Unguilty Pleasure. 

Není to tak úplně rtěnka. Je to "máslíčko na rty". Rtěnka, balzám a lesk na rty v jednom. A je fakt úžasný! Strašně jsem si ho zamilovala. Krásně hydratuje, dodá vám lesk lesku na rty a zároveň vzhled rtěnky. Opravdu doporučuju! :)

Dále jsem si vybrala tuhle rtěnku od Maybelline odstín 120 - Petal Rebel


Stála 99,- a taky byla tuším ve slevě. A opět skvělá! :) 

A jako poslední tady mám rtěnku od Gabriella Salvate, odstín 12 - Sexy cocktail. 


Pěkně pigmentovaná, ale na rtech moc dlouho nevydrží, bohužel.   

A tady jsou všechny 3 dohromady. 

Zleva - Gabriella Salvate, Mayballine, Astor.

A předevčírem jsem  zašla znovu do drogérie a koupila ještě pár věciček. :D

První mi padla do oka tahle tvářenka od NYC - 649 Propect Park Rose


Byla zlevněná na 49,-! No nekupte to. 

Dále jsem přihodila do košíku tuhle černou tužku od Essence, 39,-. 


A nakonec tenhle sladký štětec na tvářenku také od Essence za nějakých 75,- :) 

Ještě se mi tam líbil tenhle štětec Kabuki. Ten si možná koupím příště. 

Tak to by bylo vše z mé nové kosmetiky. Doufám, že se Vám článek líbil, i když byl trochu delší. :D
Pokud byste chtěli více takových Haul příspěvků, napište mi do komentářů. :)
Užijte si poslední dny prázdnin a zatím AHOJ! :)

4 komentáře:

  1. Já jsem na kosmetice uplne zavisla! :D nekdy mi to trosku vadi protoze si jdu pro nejake obleceni a nakonec skoncim v Douglasu a odchazim jen s taskou kosmetiky.. Az uz dekorativni nebo pecujici.. Rada veci zkousim.. Mam toho doma milion .. Asi jsem divna :D .. styleyourlife-my.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne určitě nejsi divná, já to tak mám taky :D
      Akorát u nás ve městě je jediný dobrý obchod Gate a vcelku dobrá kosmetika je Rossmann, DM a Teta :D

      Vymazat
  2. Mam od astoru tu rtenku ve trech odstinech.. Maji takovy krasny svetly odstin :) ale tento cerveny mam taky a je uzasny:) ..

    OdpovědětVymazat
  3. Po těch světlých odstínech jsem taky pokukovala :) Zatím jsem je do nákupního košíku ale nehodila, tak třeba v budoucnu :)

    OdpovědětVymazat