středa 13. srpna 2014

BREAKFAST No.1 aneb OATMEAL RECIPE

Zdravím Vás moji milí :)
v dnešním příspěvku se zaměřím na jídlo. A jak už jste mohli vyčíst z názvu, bude se jednat o snídaně - moje nejoblíbenější jídlo dne. :) Nečekejte tu ale žádné párky, slaninu nebo chleba s máslem a šunkou. Jelikož je to i blog o zdravém životním stylu, tudíž zdravém jídle, tak se dnešní snídaně budou týkat OVESNÉ KAŠE!
Spousta z Vás je přesvědčená, že to není žádný zázrak. "Copak jsi kůň, že jíš oves? Fuj!" Tohle mi říká hodně lidí, ale všichni si myslí, že si jen namočím vločky do vody a sním to tak, jak to je. Jenomže tak to není. 
V tomhle článku bych Vám chtěla ukázat, jak se dá z obyčejných ovesných vloček udělat skvělá snídaně. :) 



Začneme vodou/mlékem.

Dáme ji do hrnce a počkáme než začne bublat. Já teda používám vodu, ale většině lidí to chutná víc s mlékem nebo napůl mléko a napůl voda. Můžete vyzkoušet všechno, já už taky zkusila všechny varianty a nejvíc mi vyhovuje ta voda. :) 
Neřeknu Vám přesně kolik dávám já vody, vždycky to vezmu od oka a občas vodu přidávám, když je jí málo. Ale řekla bych, že tak 400 ml vody. Ale taky to záleží na tom, kolik dáte g vloček. 

Do vody/mléka přidáme vločky.
Když jsem vločky začínala jíst, dávala jsem si 50 g, pak jsem poskočila na 100 g, ale teď si vystačím se 70 g. Vločky kupuju za 10 Kč (cca., jak kdy) a doma si je mixuju, protože namleté vločky stojí 3x tolik, co ty obyčejné. Ale jelikož se nám rozbil mixér, tak jsem vločky začala mlít na mlýnku. Je s tím teda docela dost práce, ale ty rozemleté jsou lepší než tyhle celé. 

Kaši pomalu přivádíme k varu. 

Když je kaše hotová, dáme ji do misky nebo na talířek, to už je na Vás. A začíná zdobení! :) 
Můžete použít cokoli! Kokos, skořici, čokoládu, oříšky, semínka atd. A pokud si chcete kaši pěkně zbarvit, můžete použít kakao. Já používám holandské a chutná to potom jak čokoládový pudink :D nebo si do kaše občas vmíchnu protein - s cookies nebo čokoládovou příchutí. Sice kaši nezbarví, ale bude skvěle chutnat! :)

Dále přichází na řadu ovocíčko! :)
Momentálně máme doma jenom tohle. Banán jsem dnes snědla na snídani. :D 
Kaši si můžete ozdobit libovolným ovocem, opravdu libovolným! 

A nazávěr, jako sladkou tečku, dávám doprostřed moje oblíbené BURÁKOVÉ MÁSLO. <3 
Skippy teda npatří mezi moje nejoblíbenější, ale taky chutná skvěle! :) 

Samozřejmě burákové máslo do kaše dávat nemusíte, spousta lidí ho ani nemá ráda. 

A jaký je výsledek? Ukážu Vám pár fotek, které mám mimochodem i na Instagramu
Kakaová ovesná kaše s jahůdkami, kokosem a burákovým máslem. :) 

Ovesná kaše s broskví a burákovým máslem. 

S mangem a burákovým máslem. 

S rybízem a skořicí. 

S borůvkama a burákovým máslem. 


A moje nejoblíbenější s banánem, skořicí a burákovým máslem. :) 

Doufám, že se Vám článek líbil a že ti s Vás, co kaši tak odsuzovali ji teď poznaly z té lepší stránky. :)
Dolů do komentářů mi můžete napsat jakou kombinaci máte nejradši vy. 
Tímto se s Vámi loučím a těšte se na další příspěvek o snídani, který ponese název: "BREAKFAST No.2 aneb PANCAKES RECIPE." Takže se těšte! :)















6 komentářů:

  1. Ovesná kaše je moje nejoblíbenější snídaně, teď jsě si dokonce koupila sojové kokosové mléko a to je taky lahůdka z něj dělat kaši.. Nejradši mám banán, burákové máslo nebo oříškový krém od šmakouna.. Nebo jablíčko, rozinky a skořice mňam!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš takové to od Alpra? Já se bojím, že kdybych ho zkusila, tak bych si bez něj pak nedokázala kaši představit a 70 kč za mléko mi přijde hodně :/ Jablko a rozinky? To někdy zkusím, díky za tip! :)

      Vymazat
  2. Jj to je ono, já ho koupila v akci v Globusu a rozhodně doporučuji kombinaci jablka, rozinky a skořice :))

    OdpovědětVymazat
  3. S banánem a mádlíčkem!! ♥♥ ať už s kakaem nebo se skořicí :) pak ještě se švestkama :) jinak cokoli s máslíčkem je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se švestkama jsem ještě neměla, ale od září ji snad budu mít pořád, protože nás děda bude zásobovat :D jinak s tebou souhlasím, s máslíčkem je všechno dobrý! :)

      Vymazat
  4. Ahoj, mužu se zeptat kde a za kolik asi kupuješ protein? :) a můžeš mi doporučit nejakou značku, uvažuji o koupi. dík :)

    OdpovědětVymazat