úterý 12. srpna 2014

WISH LIST

Ahojte všichni :)
většina z Vás mohla poznat podle nadpisu, že dnešní příspěvek se bude týkat módy. A pro ty z Vás co neví, co to takzvaný WISHLIST znamená - je to seznam věcí, které byste si přáli mít.
Já plánuju na konci srpna výlet do Brna, kde doufám bude plno slev :D Koukala jsem se na stránky všech možných obchodů od Bershky až po Reserved a našla tam dost dobrý kousky, které bych si přála mít v šatníku a po kterých taky dlouhou dobu toužím. Ale dost vykecávání a pojďme na to!
Ke každé věci Vám připíšu obchod, kdyby se Vám taky něco zalíbilo :)

Začneme BERSHKOU. 
Jako první je tu obyčejný, lehký, šedivý cardigan bez knoflíků a jiných serepetiček. Takový svetr doma ještě nemám a nebylo by naškodu si alespoň jeden pořídit :)  

Jako další tu máme džíny. Takové si přeju už strašně dlouhou dobu! Bohužel když jsem se po roce dostala do Bershky, tak akorát neměli moji velikost, což mě teda docela dost naštvalo! No doufám, že tenhle rok už je budou mít. :)

Tyhle šaty to byla láska na první pohled. Krásný střih, 3/4 rukáv a černá barva. Za mě TOP!

A poslední věc, která se mi strašně zalíbila, je tohle květované tričko s nápisem "What Ever". A k těm džínám by se podle mě skvěle hodilo. :)

To bychom měli Bershku a teď přichází na řadu F&F.
V F&F se mi moc věcí nelíbí. Teda popravdě jenom svetry a kabáty. :D A tenhle svetr s krajkou je fakt krásný!

A ještě jeden svetr tady máme. Tentokrát pletený s 3/4 rukávem. Akorát bych ho chtěla v jiné barvě, protože mint svetr už mám. Líbil by se mi třeba v meruňkové nebo fialové barvě. :)

A dále tu máme H&M!
Začala bych touhle mikinou. Vím, že ji má už spousta holek, ale mě se taky strašně líbí! A v mint nebo vínově červené je fakt boží!

Taky si už dlouho přeju pruhované tričko s dlouhým nebo 3/4 rukávem, bohužel jsem na něj nikde za přijatelnou cenu nenarazila. Až do teď.

Lehká halenka s krajkou nahoře. Blazer k tomu a máte dokonalý outfit! :)

A jako nejlepší nakonec jsem si vybrala tyhle šaty. Šatů mám poměrně málo a tyhle jsou fakt libový!

Předposledním obchodem je Pull&Bear. 
Mě se strašně líbí květovaný vzor a mít tuhle sukni doma je můj sen!

Vím, že už je celkem pozdě kupovat si kraťasy, když léto pomalu končí, ale protože budou slevy a tyhle potrhaný kraťasy s vysokým pasem si už dlouho přeju, tak to ani tak moc nevadí. Navíc černé kraťasy v mém šatníku chybí a navíc černá se hodí prostě ke všemu. :)

A jako poslední věc, která je z RESERVED, je..
tahle úžasná košile! Když jsem ji viděla poprvé v obchodě, tak jsem si ji hned zamilovala. Ale Bůh naší lásce nepřál. Byl tu totiž jeden problém.. neměli ji v mojí velikosti! A to ještě byla ve slevě za úžasných 199,-! Takže tímhle bych Vás chtěla vyzvat a taky poprosit, jestli se někomu jen tak neválí doma nebo jestli ji ještě někdo neviděl v obchodě (velikost XS), tak mi prosím napište do komentářů! 


Tak a tohle by byl konec mého WISHLISTU. :) Doufám, že se Vám článek líbil a že jste taky slintali nad těmato úžasnýma kouskama jako já. I když chápu, že každý máme jiný styl, takže se Vám ty věci nemusejí líbit. 
Tímto se s Vámi loučím a u dalšího článku, AHOJ! :)

1 komentář:

  1. Jéjda..Doufám že jsi alespoň něco našla. Stránky těch obchodů se totiž dost Dost liší od toho, co skutečně mají v obchodech v Brně. :D Mně se teda nikdy nestalo, že bych něco ze stránek viděla v obchodě.

    OdpovědětVymazat