pondělí 11. srpna 2014

KLÁBOSENÍ U KAFÍČKA #1

Jak jste si mohli všimnout,vytvořila jsem nový formát - KLÁBOSENÍ U KAFÍČKA. 
Proč zrovna klábosení? A proč u kafíčka? Má to jednoduché vysvětlení. Za 1. když píšu na počítači nějaký článek, tak by se hodilo nějaké to pití a přijde mi, že kafé k blogování nebo celkově k psaní patří, tak proto to kafé. Za 2. kafé zbožňuju! Dalo by se říct, že jsem #coffeeholic nebo také #coffeelover. No a konečně za 3. nevěděla jsem, jak jinak bych to mohla nazvat. A o co vlastně půjde?  
Bude to vypadat asi tak, že si uvařím kafé, sednu k mému skoro nefunkčnímu počítači a pokusím se sem něco napsat. Pokaždé to bude jiné téma a budu se snažit, aby bylo o něčem jiném než jen o módě, jídlu nebo cestování. :)
A tím se dostávám k dnešnímu tématu, kterými jsou..

PERSEIDY - krása noční oblohy


Taky jste jako malý chtěli vidět padat hvězdu a přát si něco? Já si vždycky přála být mořská panna. Jenže jsem nikdy neměla takové štěstí, abych viděla padat hvězdu. Díky Bohu! Teď, když jsem starší už mé přání nejsou tolik šílené, jenže se nechci každý večer dívat na oblohu a čekat než spadne nějaká hvězda. Naštěstí jsem před 3 lety zjistila, že jednu noc v roce proletí po obleze až 70 meteorů za hodinu! Bohužel jsem na to vždycky zapomněla. Ale tento rok bude všechno jinak. Teď Vám v rychlosti objasním o co se vůbec jedná. 
Perseidy, neboli "Slzy Svatého Vavřince" je nejslavnější meteorický roj, který každoročně můžeme spatřit na noční obloze. Letos to vyšlo na noc mezi 12. a 13. srpnem kolem půlnoci až 4 hodiny ranní. Bohužel je tu menší zádrhel. Včera byl Měsíc v úplňku, to ví snad všichni, protože za posledních 100 let to byl největší Měsíc, co jsme mohli na obloze spatřit a aby toho nebylo málo, zářil o 20% víc než obvykle. Takže se vědci obávají, že Měsíční svit naruší pozorování hvězd. Každopádně, já osobně bych se ráda podívala na nějaký meteorický roj, protože jsem ještě neměla možnost žádný vidět. 
Vyšplhám se na střechu a budu si užívat krásné noci (pokud teda půjde něco vidět). Pokud i vy se chcete nechat uchvátit noční oblohou, tak si vezměte deku a běžte na nějaký kopec, vyšplhejte na střechu jako já nebo jenom vystrčte hlavu z okna. Jen nezapomeňte, že už je to ZÍTRA! A taky si nezapomeňte napsat seznam přání, co byste chtěli, aby se Vám splnilo, protože těch hvězd bude padat fůra! :)

Tím bych Klábosení u kafíčka ukončila. Bylo dobrý, ostatně jako vždycky - Jacobs Velvet ♥. Podle mě nejlepší kafé za přijatelnou cenu (teda, když je ve slevě) a nemusím ho sladit cukrem ani do něj přidávat mléko. A vaše oblíbené kafé? :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat