pátek 22. srpna 2014

Travel Diary - BRNO #2

Zdravím všechny, po dlouhé době :)
Omlouvám se, že jsem dlouho nenapsala žádný článek, ale nebyl čas, znáte to. A dneska Vás možná zklamu možná ne, ale tohle nebude žádný dlouhý článek. Ale zítra se těšte! :) 

Ale o co půjde v dnešním článku..
Jak už jsem se několikrát zmiňovala, na konci srpna mám v plánu jet do Brna na velké nákupy. A dneska přišel ten den D. Konečně! :)
S bráchou a s mamkou jsme brzo ráno vyrazili, abychom tam byli už v 9, kdy otvírají. :D No, přijeli jsme o půl 11. Prošli jsme pár obchodů a všichni si něco pořídili (já teda nejvíc věcí. :D). Už bylo po 12 hodině a my dostali hlad. Na tohle jsme se těšili nejvíc - SUSHI! 
Vybrali jsme si Venice Maki [16 ks] - 4 ks losos california, 4 ks karbí california, 8 ks lososové maki. + wasabi, sladká řepa a mrkev. Bylo to něco bombastického! V životě jsem sushi nejedla a musím se přiznat, že jsem se trochu bála, že mi nebude chutnat, ale bylo to vynikající! I když jsem trochu zápasila s hůlkama a málem se rozbrečela z toho, jak to wasabi pálilo. :D Ale jinak doporučuji! Kdo má rád sushi, nebo kdo ho ještě neměl a je z Brna nebo okolí, zajděte si do Vaňkovky do asijského Bistra Bok. Není to tam ani tak moc drahé. :)
Po obědě jsme se ještě chtěli podívat do Olympie. Dostala jsem žízeň a zároveň chuť na něco sladkého. A hele, Bubbleology. Že bych to konečně vyzkoušela? Ano, ještě jsem Bubble tea neměla, neukamenujte mě! :D Zato můj brácha ochutnal snad všechny příchutě. Neváhala jsem a zkusila to. Bílá broskev s mango kuličkama. To je něco úžasnýho! Nikdy jsem nechápala, co na tom všichni vidí a teď jsem to konečně pochopila. Takže kdo je 100 let za opicema jak já, zkuste to, je to fakt dobrý! :) A ty kuličky, když Vám prasknou v puse! 
Chvíli jsme čekali na autobus a za 10 minut jsme byli už v Olympii. Tam jsem chtěla snad jen z jednoho důvodu - Mark&Spencer. 
Musela jsem prostě taky zkusit jejich burákové máslo, když si ho tak všichni chválí. Koupila jsem smooth, jelikož crunchy mi moc nechutná. Smooth je prostě víc mazlavé a to já ráda. Ještě jsem ho nezkoušela, tak doufám, že bude dobré. Voní skvěle, tak snad nezklame. :) Jinak v M&S je boží jídlo! Mají tam i takové ty malé marshmallow do horké čokolády (na Vánoce si je musím koupit) a spoustu dalších skvělých věcí, co jsem v Tescu, Sparu a ostatních obchodech snad neviděla. 

Po 3 hodině jsme se už vraceli domů, všichni z dobrým pocitem, že jsme si něco koupili. Byla jsem překvapená, že jsme to stihli projít tak rychle.. A to jsem tam chtěla být až do večera. I po těch pár hodinách nás bolely nohy a všechno, takže jsem naknec byla ráda, že už jedeme domů. :) 

A to by bylo pro dnešní článek vše. :) 
Pokud budete chtít fotky z nákupů, napište komentář a já napíšu článek a přidám i fotky. :)
Těšte se na zítřek, přeju všem dobrou noc a krásné sny. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat