neděle 24. srpna 2014

KLÁBOSENÍ U KAFÍČKA #2

Čau, čau :)
zdravím Vás u dalšího KLÁBOSENÍ U KAFÍČKA! :)
Taky už Vás nebaví to počasí? Pořád jenom prší nebo fouká nebo je zima. A kde je slunko?! Vždyť je léto proboha! :( A co má člověk dělat, když má volno a je venku tak hnusně? Já se rozhodla, že si konečně udělám pořádek v pokoji. Ale nebude to vypadat tak, že utřu prach a povysávám. Chci si udělat celý nový pokoj! A chtěla bych od Vás, aby jste mi s tím trochu pomohli a poradili. :)
Takže dnešní téma bude:

ROOM MAKEOVER 


Zdi mého pokoje mají světle žlutou barvu. Předtím byly fialové, ale to mi bylo tak 10. A teď jsem se rozhodla, že si vymaluju čistě bílou. Je to taková neutrální barva a vím, že se mi bude vždycky líbit a můžu ji nakombinovat se vším. Jenže problém je ten, že nábytek si budu muset nechat. Mám 2 vestavěné skříně a vestavěný toaletní stolek. Světlé dřevo a do toho oranžová barva (viz fotky). Takže nový stůl nebo bílý noční stolek nepřichází v úvahu. Bohužel :(



Ale s tím jsem už smířená. Spíš bych chtěla vyházet nepotřebné věci, přesunout postel a koupit si nové povlečení i haldu polštářů - jak to mají v Americe. 
Chtěla jsem se Vás ale zeptat, jestli nevíte, kde koupit nějaké květované povlečení? Nebo ty roztomilé polštáře ve tvaru sovičky? A nebo ty úplně obyčejné, ale s nějakým pěkným vzorem nebo nápisem? (viz obrázky)




Byla jsem v Jisku, Uni Hobby i v těch obchodech, co se specializují jenom na ložní prádlo a nikde nic podobného neměli!
Tak se Vás tím to chci zeptat, jestli jste někde, ať v obchodě nebo na internetu, neviděli nějaké takové povlečení nebo polštáře. Byla bych Vám vděčná za KAŽDOU radu!


Další věc, kterou chci v pokoji změnit je, jak už jsem říkala, přesunutí postele. 

Chtěla bych ji otočit o 90 stupňů doleva. A pod okno dát sedací vak a nějaký huňatý koberec (viz obrázek).

Jenže nevím jaké barvy. Líbila by se mi i bílá, jenže, když budu mít bílé stěny? Oranžový koberec mám teď a ten už nechci. Jakou barvu byste volili vy? :)

To je zatím vše, co bych chtěla měnit na svém pokoji. 
Doufám, že mi napíšete vaše rady a tipy do komentářů. :) A kdo by chtěl, může mi pro inspiraci poslat fotku svého pokoje. Pokud jich bude víc, mohla bych je tady vystavit. :) Teda jenom v případě, že majitelka bude souhlasit. 

Fotky můžete posílat na můj mail: alexishope1d@gmail.com 

Fakt se nebojte a zašlete mi fotku. Viděli jste už můj pokoj, který není nic extra. :D 
Budu moc ráda! :)

Pro dnešek je to všechno. Zítra se možná uvidíme, zatím se mějte hezky! :)

1 komentář:

  1. Ty sovičkové polštáře byly na ZOOT a prý i v prodejnách Kik. :-)
    Mně se ten americký styl taky moc líbí, mít možnost přestavět si pokoj od základů, beru bílý nábytek útokem. :D

    OdpovědětVymazat