pondělí 18. srpna 2014

August favorites ♥

Ahoj všichni :)
jsem tu zase a se mnou je tu další nový formát! Tentokrát se zaměřím na své oblíbence za měsíc srpen. Ať už půjde o oblečení, písničky nebo jiné věci.
Myslím, že to na úvod stačí a jdeme na to! :)


Začnu mojí oblíbenou kosmetikou :)

V létě se moc nemaluju a hlavně nepoužívám make-up. Ale asi to každá z nás známe (alespoň ty, co mají mastnou nebo smíšenou pleť), když se nám leskne tvář. Dá se to zpravit pudrem a STAY MATE od RIMMEL LONDON (koupený ve slevě za 75,-) je podle mě zatím nejlepší, co jsem měla. Dobře kryje a hlavně není oranžový! Já jsem blondýna a tenhle je dost světlý, což je dobře, protože pak nevypadám jako pomeranč. Takže doporučuju slečnám se světlou pletí :)

Dál je tu tahle řasenka od ASTOR - BIG BOOM. Koupila jsem ji v DMku spolu s toaletní vodou za 200,-! Jinak jenom řasenka stojí tak 250,-. A je fakt skvělá. Řasy nelepí k sobě a krásně je natáčí. :)


A nakonec tu jsou 2 moje oblíbené laky. Tyrkysový od RIMMEL LONDON - 60 SECONDS. A růžový od GOSH. Oba jsem koupila ve slevě za směšných 20,-. No nejsou ty barvy roztomilé? :)


Dál je tu moje oblíbené oblečení a šperky. V tomhle případě jen jeden šperk.


Tenhle krasavec mě stál pouhých 50,-! Koupila jsem ho přes Ebay a je fakt úžasný! A ještě k tomu strašně sladký. :)

Moje nejoblíbenější letní tílko je tenhle bílý top s knoflíčkama a krajkou. Je z New Yorkeru a koupila jsem ho ve slevě za 129,- tuším.

A nakonec tu je moje největší láska! Tuhle krásnou růžovou sukýnku jsem koupila také v New Yorkeru a stála 399,-. Na ramínku možná není tak hezká jako ve skutečnosti, ale když si ji oblečete, vypadáte jak cukrová vata. :D Zezadu je na zip a pozor! Ten zip je ve tvaru srdíčka. :) 

A jdeme dál. 

What is my favourite song?
Teď mám v oblibě 3 písničky. Jsou teda trochu starší, ale poslouchám je do teď.

SIGMA - NOBODY TO LOVE

TIESTO - WASTED ft. MATTHEW KOMA



A ještě jedna česká, která se možná spoustě z Vás nelíbí, ale já poslouchám české rapery. A tahle písnička opravdu vystihuje dnešní mládež. Ale nechci zase všechny házet do jednoho pytle.

EKTOR - JAK JINAK



Dál tu jsou mé oblíbené aplikace. :)
  1. INSTAGRAM - Je to prostě úžasná věc, určitě tuhle aplikaci už všichni znáte, takže je zbytečné se tady o ní rozepisovat. Chodím na něj častěji než na Facebook. 
  2. FROZEN FREE FALL - Miluju tuhle hru! V téhle hře jde o to, přesunovat části, aby jste měli 3 nebo více částí u sebe a pak Vám to vybouchne. :D Klasická dětská hra a pokud nevíte o co jde, přikládám Vám sem obrázek. 
Můžete si vybrat za jakou postavu chcete hrát a každý den si vyberete Bonus. Já jsem už u 155 levelu a každý level je jiný, takže mě to pořád nepřestalo bavit. 


A jako poslední tu máme jídlo! :)

Tento měsíc u mě jasně vedou LÍVANCE! :)

Tyhle lívance jsem opravdu dělala já, sama! Nikde z internetu jsem tu fotku nestáhla!
Brzo tu čekejte recept na tenhle zázrak. :)


Tak tohle byly moji August favorites. :) Budu ráda, když napíšete komentář, jací jsou vaši oblíbenci v tomhle měsíci. :)
Pac a pusu a u dalšího článku!

Žádné komentáře:

Okomentovat