pondělí 1. září 2014

FOOD TAG!

Ahoj všichni :)
Tak jak jste přežili první zářijový den? :) Já už byla v 9 doma :D Ale od zítřka to bude makačka. Škola až do půl 4 a než se dostanu domů, tak bude snad už i tma. Takže žádné lehárko. Doufám, že aspoň vy jste na tom líp než já. A pokud jste na tom stejně jak já (nedej Bože i hůř), tak si dneska ještě pořádně odpočiňte a zítra vyšlápněte pravou nohou! :) 
V tomhle článku se toho dozvíte něco málo o mě. 

Uvařte si čaj nebo večeři, varuji Vás předem! Tenhle článek se totiž bude týkat samého jídla, tak ať se Vám moc nesbíhají sliny! ;) 


1. Snídaně, oběd nebo večeře? 
To je úplně jasný! Jednoznačně snídaně. Na tu se z celého dne nejvíc těším. Je to taky proto, že miluju sladké a vím, že když si udělám sladkou snídani, do večera to nějak vyběhám. Proto většinou volím moji oblíbenou ovesnou kaši. A když do ní přimíchám karamelovo-vanilkový protein a ozdobím banánem a burákovým máslem, je to ten nejlepší start do nového dne! :) 
Foceno narychlo v 6 hodin ráno.
2. Oblíbená restaurace? 
Nechci se tu nějak chvástat a vytahovat, podle mě je to spíš za trest, ale nad jednou restaurací bydlím. :D Ta restaurace patří mému tátovi a je jasné, že jídlo z domu je nejlepší. :) Jinak žádnou jinou oblíbenou restauraci nemám. 

3. Ovoce nebo zelenina? 
Mám ráda oboje, ale kdyby mi někdo nabídl jahody a rajčata a já bych si měla vybrat, volila bych jahody. Jak jsem se již zmínila, miluju sladké, takže ovoce má u mě vždycky přednost. :)


4. Co si objednáváš za pití v restauraci? 
I když chci být věrná vodě, tak se musím přiznat, že v restauraci si dávám buď Kofolu nebo nějaký džus. Ale stalo se, že jsem si dala jen vodu. :)

Zlatá dobrá Kofola

5. Těstoviny nebo pizza? 
Já miluju italskou kuchyni a jelikož obě jídla odtamtud pochází, tak je to fakt těžký! Ale asi těstoviny. Přece jenom se dají udělat na víc způsobů než pizza a taky jsou o hodně zdravější! :)


6. Oblíbený dort? 
Moje mamka jednou upekla napůl banánový a napůl pudinkovo-tvarohový dort. Teda byla to spíš buchta, ale vynikající buchta! Mamka se ani nenadála a za den byla snězená. Když jsem se jí nedávno ptala, jestli ji neudělá zas, tak nevěděla, kterou mám na mysli a recept prý nikde na takovou buchtu nemá, protože často experimentuje. :( 
Ale jinak miluju tvarohovku - tvaroh, ovoce a piškot. Velice jednoduchá, rychlá a hlavně chuťově výborná! :)

7. Polévka nebo salát? 
Salát. Ale kdyby ta polévka byla od babičky a byla rajská nebo drobková, tak dám přednost polévce! :D


8. Oblíbná zmrzlina?
Určitě Caffé Latte od Carte D'or! To bych dokázala sníst i celou vaničku! 


9. Bílá, mléčná nebo hořká čokoláda?
Za mě určitě mléčná - čokoláda z mého dětství. Kinder vajíčka, Milky a Adventní kalendáře. :)

10. Jakou kuchyni nejradši vaříš? 
Řekla bych, že asi tu italskou, je totiž nejjednodušší. :D Na české jídla jako svíčková a vepřo, knedlo, zelo jsem ještě nenašla odvahu. 

11. Jaké jídlo ses naučila jíst s věkem? 
Nikdy mi nechutnalo zelí, ale pomalu mu přicházím na chuť, i když ne ještě úplně. Jinak jsem jako malá neměla ráda hřiby, ale to mi zůstalo. :D

12. Kolikrát denně jíš? 
5x - snídaně, svačina, oběd, svačina a večeře. :) Snažím se jíst pravidelně, každé 2,5 - 3 hodiny. A to se občas musím přemáhat, protože na jídlo myslím v jednom kuse! :D

13. Nejoblíbenější teplý nápoj? 
Teplý? Na 100% KÁVA! Miluju kafé a nedokázala bych si bez něj představit život, což mě ale trochu štve. Piju ho každý den. Jednou jsem bez něj zkoušela být alespoň týden, ale vydržela jsem sotva 3 dny. :D

14. Nejoblíbenější jídlo? 
Ovesná kaše, ovesná kaše!! :) Ale je toho víc - lívance, banány, maliny, těstoviny s nivovou omáčkou.. To by fakt byl dlouhý článek, kdybych Vám sem měla vypsat všechna moje oblíbená jídla. 


To by byl celý TAG o jídle. Doufám, že se Vám líbil. Do komentářů mi můžete odpovědět na jakoukoli otázku z tohoto příspěvku, ráda se dozvím něco o svých čtenářích. :)
Mějte se krásně a u dalšího článku ahoj! :)

P.S.: Všechny fotky jsou mé. Většinu najdete na mém instagramu :)

2 komentáře:

  1. Muj tatka vlastnit resrauraci, tak mam asi o celodenni prijem postarano. :D
    A teda volba mezi testovinami a pizzou je sakra tezka. Testoviny mam mnohem casteji, tak by asi zvitezila pizza. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda, že nevlastní, protože jakmile je moc práce, tak musí obsluhovat celá rodina :D Takže mi občas zkazí nějaké plány :/
      S těma těstovinama máš taky pravdu :D ale těstoviny se mi zatím ještě neomrzely, za to, když jsem byla malá, tak jsem zbožňovala sýrovou pizzu a vždycky, když jsem měla přístup k pizze, tak to byla jedině sýrová, takže jsem jí už přejezená :D

      Vymazat