sobota 23. srpna 2014

BREAKFAST No.2 aneb PANCAKES RECIPE

Ahojte :)
konečně je tu nejvíc očekávaný příspěvek a o čem jiném než o jídle by měl být. Na Instagramu jste se mě ptali na recept na moje lívance. Tak jsem se rozhodla, že napíšu článek o tom, jak se dají připravit zdravé a zároveň velice chutné LÍVANCE :)


Jako první si přichystáme suroviny. 
Budete potřebovat: 
      
  • 70 g namixovaných vloček
  • 2 vejce
  • bílý jogurt 
  • prášek do pečiva 
  • protein (nemusí být) 
  • mléko
  • ovoce
  • něco na dochucení

Do misky dáme vločky, vajíčka, jogurt, kypřící prášek a protein. Protein dávat nemusíte, já ho tam dávám jenom pro lepši chuť. :) 
Vločky
Vejce
Bílý jogurt
Lžíce kypřícího prášku
3/4 odměrky cookies proteinu

A všechno to rozmixujeme. 

Aby směs nebyla tak hustá, přidáme trošilinku (opravdu jenom trochu) mléka, aby se těsto na pánvi lépe rozprostřelo. 

A znovu mixujeme. 

Na rozpálenou pánev lijeme směs naběračkou. Jestli máte teflonovou pánvičku nemusíte použivat olej. Na obyčejnou pánvičku si ale trochu oleje kápněte, jinak se vám lívance přilepí. Nebo můžete použít kokosový olej, jestli ho doma máte. :) 

Až se na lívancích budou tvořit bublinky (trochu víc než na téhle fotce) otočte je. 

Můžete z nich udělat věž nebo si je jen tak naházet na talířek. Věž podle mě ale vypadá líp. :D 

Teď přichází na řadu zdobení. Za 1. to vypadá líp a za 2. s dobrým ovocem to i líp chutná. :)

Ovoce můžete použít jakékoli. Já mám na lívancích nejradši jahody, maliny nebo ostružiny. Ale protože jahody nemáme, sáhla jsem po malinách a borůvkách.

A aby byly lívance ještě lepši, dejte si k nim burákové máslo, džem, javorový sirup a nebo tvaroh. Než jsem si koupila javorový sirup, tvaroh jsem si vyšlehala a byla to mňamka. :)

Já dnes sáhla po javorovém sirupu. A takhle krásně s ním lívance polila. :)

A takhle vypadají lívance ve výsledku. :)


Lívance jsem dělala podle všemožných receptů, ale tenhle je podle mě nejlepší! Lívance vypadají krásně, jako ty "americké" :D a opravdu jsou výborné! 

Tady přikládám fotku z minulého týdne. 

A to by bylo pro dnešek vše. Zdravý, jednoduchý a hlavně chutný recept na lívance. Doufám, že se Vám příspěvek líbil a vyzkoušíte tuhle lahůdku. :) Pokud ano, budu ráda, když mi pak napíšete dolů do komentářů, jak Vám to chutnalo. 
Přeji příjemný zbytek dne, mějte se! :) 

4 komentáře:

  1. Tie teda vyzerajú prekrásne!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty teda vypadaji opravdu vyborne �� ja si nejcasteji kazdy livanec pomazu tvarohem a ob jeden prilozim 3-4 kolecka bananu a potom je poliju javorovym sirupem :) mnam :33 jinak. Nechci byt urypana, ale nemelas na mysli boruvky misto ostruzin? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou věž chci zkusit tento týden :) snad mi to nespadne :D a máš pravdu, vůbec jsem si toho nevšimla, děkuju za připomenutí, jdu to přepsat :)

      Vymazat