pondělí 11. srpna 2014

New day, new start!

Takže čau.. vím, že je divný začínat zrovna slovem TAKŽE, ale jelikož jsem v blogování nováček, tak se bez toho neobejdu. Jsem ještě takový to stydlivý kuře, neboli "Shy chick". A shodou okolností má i můj nový blog název Chick. Ani nevím, jak mě to napadlo, ale bohužel jsem nic lepšího nevymyslela. 
Jak už jsem říkala, jsem tu nová a jak jste si již mohli všimnout, tak i nezkušená. Takže na to prosím berte ohledy, děkuji :) 
Nějak jsem nepřemýšlela o čem bych tak mohla psát. Prostě mi bliklo v hlavě, když jsem si psala deník, že bych mohla psát i blog. A proč taky ne, že jo. Je mi jasné, že můj blog ze začátku - možná ani po roce, nebude skoro nikdo číst, ale aspoň se nebudu doma tolik nudit. 
Taky jsem přemýšlela nad tím, že bych mohla natáčet videa na YouTube a být takzvaná "YouTuberka", ale nechci vystavovat svoji tvář nebo jméno a proto jsem i tady na blogu pod cizím jménem. Ale jestli bude mít můj blog úspěch, tak bych někdy v budoucnu mohla natočit nějaké video. No, necháme se překvapit :)
Ale dost o mně, chci Vám stručně říci o čem bude tenhle blog. 
Surfovala jsem na netu a zjistila, že se nejvíc píše o Kráse, Módě, Jídlu a Hubnutí. Takových témat je fakt spousta. Já osobně psát o kráse a módě ani nemůžu, protože nejsem takový typ člověka, který utratí za top 900 nebo musí mít všechnu kosmetiku od značky NARS. Tím pádem se můj výběr zúžil. Jídlo a Hubnutí. To jsou docela zajímavá témata, ale o hubnutí je teď každý druhý článek - diety, běhání a fitko. Popravdě jsem si před nedávnem založila Instagram s tím, že se budu motivovat fotkama od ostatních holek. Znáte takový ty fotky Před a Po, jak holky zhubnou 10 kilo? Těch je tam hromada a taky jsem tam našla spoustu zdravých receptů, které chci postupem času vyzkoušet. Takže jsem se rozhodla, že můj blog bude o ZDRAVÉM STRAVOVÁNÍ. Jenže to mi přišlo málo. V tu dobu jsem akorát koukala na YouTube a viděla zajímavý video - HAUL, což je něco jako recenze. Tak mě tak napadlo, proč neudělat takový menší Haul s oblečením, co jsem si koupila + fotky k tomu. To by mohlo být celkem NICE! Takže další téma, které se na blogu občas ukáže bude takzvaný HAUL.
A do třetice, jelikož mě hodně baví cestování, tak mě napadlo, proč nepsát o tom a nepřikládat k tomu nějaké zajímavé fotky nebo dokonce i videa? A voila! Už mám o čem psát!
Tak to byl na začátek takový "krátký" příspěvek o tom, co byste mohli postupem času na mém blogu najít. Doufám, že se Vám tu bude líbit a budete sem chodit častěji. 
Užívejte prázdniny a snad brzo čau! :)

2 komentáře:

  1. Tvé fotky na insta jsou super, takže se na články moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Budu se snažit pravidelně psát i přidávat fotky na instagram :)

      Vymazat