pátek 15. srpna 2014

Travel Diary - BRNO!

Čau, čau :)
vítám Vás u svého nového formátu! Tentokrát bude tenhle příspěvek o cestování. Bohužel se nebude jednat o výlet do zahraničí, ale o výlet do našeho 2. hlavního města - Brna.
V mém úplně prvním příspěvku jsem psala, že plánuju jet na konci srpna do Brna s mým milovaným bratříčkem. A jak jinak než na NÁKUPY! <3 Celé prázdniny jsem se těšila až dostanu výplatu a půjdu si koupit nějaké nové kousky do své skříně a kosmetického stolku (jo a jen tak pro zajímavost ještě studuju, takže výplatou myslím peníze z brigády). A co se nestalo.

Kamarádka mi ve středu večer, okolo 22:00,  napsala, jestli bych s ní ve čtvrtek nejela do Brna, že dostala výplatu a potřebuje si nakoupit nové šaty, džíny a já nevím co ještě. "Autobus nám jede v 8:15," napsala mi. Možná to bylo tím, že už na mě šla únava, ale bez extra velkého váhání jsem jí řekla, že s ní pojedu. No co, vždyť by to mohlo být "dobrodrůžo", jelikož jsme samy dvě ještě tak daleko nejely. Nastavila jsem si budík a šla spát.
Ráno mě v 6 hodin vzbudil zvuk piana z mého tabletu. Proč jsem si ten budík dávala na tak brzo? Protože jsem si ještě musela umýt vlasy a udělat si mou oblíbenou snídani - ovesnou kaši s banánem. :) Je to sice otázka 5 minut, ale když jí nějak hezky nenazdobím, tak si ji tolik nevychutnám. A ještě než to vyfotím a sním, to je dalších 20 minut. Takže jsem byla ráda že jsem se ještě stihla namalovat a vyfénovat si vlasy, které mi nebyly schopny za ty skoro 2 hodiny uschnout.
Peníze - mám. Klíče, mobil, sluchátka a kosmetika - mám. Ale ještě jedna věc mi chybí. Možná to zní praštěně, ale já musela vzít i foťák, abych ten náš výlet zdokumentovala. :D
V 7:50 už na mě kamarádka čekala před domem a šly jsme na autobusové nádraží. V autobuse jsme si sedly samozřejmě až dozadu. Neviděly jsme se celou věčnost, takže jsme cestou probraly snad všechno co se dalo.
Do Brna jsme dorazily za hodinu a půl. A teď jak se dostaneme do Vaňkovky? Brno je pro nás jako španělská vesnice, ale i přes to jsme ji našli. Byla přímo před nádražím no. :D


První kam jsme šly byly záchody, protože já blbá jsem si nezašla na záchod doma. A první obchod, který jsme navštívily byl INTERSPAR! :D Kamarádka není moc snídaňový typ, ale nemohla být až do oběda hladová. Tak si koupila aspoň zbojnický rohlík a konečně na nákupy!
Rozhodly jsme se, že první to projdeme dole a pak půjdeme nahoru. Hned vedle Sparu bylo C&A, tak jsme šly tam. Bohužel jsem si nic nevybrala, ale měli tam jedno strašně roztomilé tričko, bohužel ne moji velikost. A kamarádka si koupila kalhoty, jenomže si nepřečetla cedule: Při koupi 2 kalhot, sleva 50% na jedny. Přečetla si to až po tom, co si pyšně vykračovala z obchodu, že si pořídila opravdu krásné džíny. No, stane se.
Dál následoval Tally Weijl, kde mají strašně krásné věci! A náhodou tam měli i Last Days, takže jsem si pořídila sukni za 129,- a crop top za 79,-. Když jsme vyšly z Tally čekal nás New Yorker, který má 2 patra, takže tam jsme strávily tak hodinu a půl. Mě se tam strašně líbilo takové šedé tričko s 3/4 rukávem. Bylo to něco mezi tričkem a svetrem. U mě je ale problém. Když si v NY koupím nějakou věc za plnou cenu, tak ji za 2 týdny mají ve slevě. Tak jsem si řekla, že ji třeba budou mít za 2 týdny ve slevě, jak tam pojedu znovu. A když ne, tak si ji koupím i tak. A kamarádka si pořídila úplně krásné šaty, boty a asi 3 trička. Fakt hrozná shopaholička.
Bylo už půl 1, tak jsme si zašly na jídlo. Bohužel můj oběd byl Mekáč. Sice jsem ho měla po fakt dlouhé době, ale i tak lituju své tělo.
Po velmi "vydatném" obědě jsme pokračovaly v nakupování. Zašly jsme do Bershky, Reserved a H&M. Ze všech obchodů mě ale kamarádka vyhnala, protože tam neměli slevy. Zas tolik se toho nestalo, vynahradím si to za 2 týdny. :D
Poslední obchod, který jsme ve Vaňkovce navštívily byl Calliope. No kdyby jste to tam viděli. Celkem malý obchod rozdělený na 2 části. Slevy a věci z nové kolekce za plnou cenu. A asi tak 20 lidí bylo jenom u těch slev! A v té druhé části nikdo. :D No nicméně, ty ceny byly opravdu bombastické! Koupila jsem si tam další crop top za 29,- a košili za 79,-. Tohle se mi ještě nikdy nepodařilo. No byla jsem šťastná jako blecha. Měly jsme ještě hodinu čas a kamarádka se chtěla jít podívat do města. Jenže jsme nevěděly jak se tam dostaneme. Ptaly jsme se asi 3x než jsme konečně našly cestu. Zahlédla jsem McKafé, dalších 100 kaváren, ale Starbucks nikde! To mě nejvíc na Brně štve, že tam nikde nemají Starbucks! Jdeme dál a zahlédneme ve výloze: Terranova 70% SALE. S kamarádkou jsme si vyměnily nadšené pohledy a utíkaly dovnitř. Zajímavé je, že tam mají některé kousky stejné jako v Calliope. Koupila jsem si tam třetí crop top za 99,- a obyčejné šedé tričko za 49,-.
Už jsme pomalu měly namířeno k autobusovému nádraží, kdyby jsme se náhodou ztratily. Celou dobu jsem si dělala z kamarádky srandu, protože se tahala asi se 7 taškama a pořád si stěžovala, že ji to nebaví tahat, ale na druhou stranu byla ráda, že si tolik věcí pořídila.
O půl 5 nám jel autobus domů a před 6 už jsme byly i doma. :)

Tak to byl celý náš trip do Brna. Jestli jste se dostali až sem, tak doufám, že se Vám to líbilo. :)
Pokud byste chtěli, tak v příštím článku bych Vám mohla ukázat, co jsem si pořídila. Nebo případně, kdyby Vás bylo víc, mohla bych natočit i video. :)
Uvidím podle komentářů, zatím se mějte. :)

1 komentář:

  1. Tak tímhle článkem jsi mě vážně hodně pobavila! :'D Jak jste prožívaly Brno!! :'DDD
    Jinak ten Starbucks mě neskutečně štve. Jsem tam jednou za rok (ani ne), no když jedu do Prahy. :'(

    OdpovědětVymazat