středa 10. září 2014

What I wore the first days of school?/Co jsem nosila první dny školy?

Zdravím všechny u svého dalšího článku :)
Dneska se více zaměřím na módu. Dozvíte se, co jsem nosila první týden školy. Doufám, že Vás budu inspirovat, hlavně ty, které neví, jak oblečení sladit nebo co si obléct. U každé fotky budete mít i obchod, pokud by se Vám nějaké věci zalíbily. 
Už to dál nebudu prodlužovat, jdeme na to! :)



1st day - Monday
Měla jsem v plánu jít v sukni, když bylo 1. září - slavnostní zahájení školního roku. Ale protože byla zima, tak jsem musela od sukně upustit. 
Po dlouhém stání u skříně, určitě to každá z Vás zná, jsem konečně něco vybrala. 
Zvolila jsem klasiku. Džíny, tílko, sako a baleríny. To se snad nikdy neomrzí. A jako doplněk, aby to nebylo tak bez barvy, jsem volila můj oblíbený náhrdelník z měsíce srpna. (odkaz na článek)


Kalhoty - Calliope
Tílko - New Yorker
Sako - H&M
Baleríny - Votoč Vohoz
Náhrdelník - Ebay 

2nd day - Tuesday
Hned druhý den školy a my máme až do půl 4?! Můžete hádat, jak znechucená jsem byla. A proto jsem se rozhodla jít v něčem pohodlném. Pro mě pohodlné znamená nějaké volné tričko a džíny.


Kalhoty - C&A
Tričko - New Yorker
Košile - Tally Weijl 
Boty - Converse 


3rd day - Wednesday
Středa. A opět je venku zima. To počasí už mě pěkně štvalo, ale co se s tím dá dělat. Jedno plus to ale mělo. Škola na 10 hodin. :D I přes to, že jsem z domu vycházela kolem 9 hodiny, venku byla stále zima. A tak jsem se trochu "přioblékla". Nevím, jestli svetru, který má 3/4 rukávy, díry a vzadu je na mašli, se dá říkat teplý svetr. Ale pravdou je, že zahřeje. :)


Kalhoty - Calliope  
Tílko - H&M
Svetr - Votoč Vohoz
Baleríny - New Yorker

4th day - Thursday 
Předposlední den a začíná se oteplovat. YES! Bohužel to stále není na sukni, jaká škoda. Kdybych měla ty podkolenky nebo nějaké punčochy, tak bych si sukni dala, ale co by kdyby, že jo. Tak jsem se rozhodla pro tenhle outfit. 


Kalhoty - C&A
Tílko: New Yorker
Svetr - Pimkie
Baleríny - New Yorker


5th day - FRIDAY!
Konečně! Pátek. Škola na 10 hodin a venku krásně. Konečně si můžu obléct tu sukni! A tady je. :)



Sukně - Tally Weijl
Crop top - Calliope
Sako - sekáč
Náhrdelník Eiffelovka - ?? (od kamarádky) 
Boty - Deichmann


Doufám, že se Vám tenhle článek alespoň trochu líbil. Vím, že to nejsou zrovna ty nejvíc "chick" kousky, ale tohle je můj styl, tohle jsem já. :) A je mi jasné, že někomu se nemusí líbit, ale snad se najde někdo, kdo se mnou bude inspirovat.

Který outfit  se Vám líbí nejvíce? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat