sobota 27. září 2014

September favorites - VIDEO

Ahoj všichni :)
opět se shledáváme u dalšího článku. Tentokrát se ale bude od minulých "Favorites" trochu lišit. Rozhodla jsem se totiž, že natočím své první video! :) 
Řekla jsem si, že možná bude lepší, když Vám ty věci ukážu ve videu než jen na fotkách, tak uvidíme, jak se to osvědčí. :) 
Tak jako i v minulém článku půjde o moje oblíbence z kosmetiky, oblečení a doplňků, písniček, aplikací a mého oblíbeného jídla. 
Video jsem natáčela fakt dlouho, protože mám starší typ foťáku a neumí sám zaostřovat, proto jsou některé pasáže ve videu rozmazané a strašně se za to omlouvám. A taky mám jen 4GB kartu, takže jsem to video musela natáčet asi na 3x. 
Ale i přes to doufám, že se Vám bude líbit. :) 
A tady je! 

Budu ráda za každou kritiku nebo pochvalu, ale jak už jsem se zmínila tady i ve videu, v natáčení videí jsem amatér, tak bych byla ráda, abyste byly shovívavý. Děkuji Vám! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat