úterý 23. září 2014

WEDDING aneb Když se bratránek žení

Ahoj, zdravím všechny :)
na začátek bych chtěla říct, že jsem strašně moc ráda, že zkoušíte mé recepty a že Vám chutnají. :)
V neděli mě 2 slečny označily na fotce na instagramu a 1 slečna mi poslala fotku na mail, že jim moc chutnalo. A jsem opravdu moc ráda! :) Určitě mi své fotky posílejte dál a připište mi, jak Vám chutnalo nebo, co byste naopak změnily. 
Ale už k dnešnímu tématu. V sobotu jsem byla na jedné z nejkrásnějších akcí. Obzvláště pro ženy a dívky.. Na svatbě. 
A tímto článkem bych Vám ji chtěla trochu přiblížit. Ukážu Vám dort, švédský stůl, výzdobu a i to, co jsem měla na sobě. :) 

Taky se dozvíte mé skutečné jméno a uvidíte mou pravou tvář. :D

Ráno v 5:30 mě probudilo zvonění mého budíku. Opravdu blázen.. sobota a já vstávám v 5:30 ráno. Tak nevstávám ani v pracovním týdnu do školy. :D
V 6 hodin k nám přišla známá, aby mi mohla udělat účes a namalovat mě. 
A dopadlo to fakt dobře! Strašně se mi to líbilo, i když jsem měla vlasy hodně přelakované. 

A tady je možná lepší záběr. Foceno ještě doma.

A zboku mi zapletla takové roztomilé copánky. :) 


A co jsem měla na sobě? 
Tohle je úplně první fotka, kde můžete vidíte, jak vypadám (ani na instagramu žádnou nemám), tak se snad neleknete. :D




Šaty: H&M 
Sako: New Yorker
Baleríny: New Yorker 
Náramek: Ebay
Řetízek: House 

A co bych ještě chtěla k tomuto outfitu řici.
Ty šaty, to byla láska na první pohled, jenže jsem nevěděla, jestli si vybrat tmavě modré nebo červené, ale řekla bych, že ta červená byla dobrá volba. Stály 499,-, což je skvělá cena na H&Mko. Taky mě překvapilo, že takový malý náhrdelník (viz.fotka) v obchodě stál 160,-! Jako.. kde to jsme? Nevím jak Vám, ale mě to přijde strašně předražené. Ještě, že jsem já ten svůj koupila za necelých 80,- v Housu. A pozor, to nebyl ve slevě! Takže jsem byla celkem překvapená, že alespoň někde mají celkem příznivé ceny. Taky jsem tam koupila úplně krásný batůžek, ale o tom bude snad ještě tento týden video. :) 
A jestli se ptáte, proč jsem si k těm šatkám nevzala boty na podpatku, tak z jednoho prostého důvodu, Já mám jenom lodičky s moc velkým podpatkem a ty se mi k tomu nehodily. A když jsem si zkoušela v obchodě boty s menším podpatkem, tak buď neměli moje číslo nebo mi neseděly.


To je asi tak vše, co bych řekla k mému oblečení a dostáváme se k výzdobě. :)
Musím říct, že stoly byly krásně nazdobené. Ozdobené kamínky, stříbrnými kuličkami a strašně hezkými jmenovkami, které byly zapíchnuty do korku. :) 
Prosím nesmějte se, tohle je opravdu mé jméno. Mám ho po mamce a po babičce. 

A nakonc tu máme mé oblíbené. Jídloo! 
Na "snídani" jsme si mohli dát buď guláš, domácí párky, zákusky nebo vdolečky. Nevím, kdo ráno snídá guláš, tak jsem byla ráda, že jsem posnídala svou oblíbenou #mojeovesna kaši. :) 
Oběd - klasika, kuřecí vývar s játrovými knedlíčky a svíčková. Mňamka. :)
A pak se jedly zákusky a vdolečky. A popíjelo vínečko a slivovice. Slivovice mi absolutně nechutná a víno mi bohužel taky nějak nešmakovalo, i když mám bílé víno ráda. Tak jsem zůstala věrná vodě a kávičce. :) 


Pokud mě sledujete na instagramu, mohli jste si všimnout, že jsem přidávala koláž s úžasným švědským stolem. 
Pro ty, kteří ji neviděli a i pro ty, kteří ji viděli, mám tady detailnější záběry. :)






No nemusím dodávat, že jsem prostě nemohla odolat a přežrala jsem se jako prase. :D Omlouvám se za ten výraz. Ale tomu prostě nešlo odolat, ještě, když Vám s tím všichni dělají chutě a celá rodina od mamky až po tetu Vám to cpe pod nos. Tak jsem po dlouhé době zase zhřešila. I když to zas tak moc dlouhá doba nebyla. :D 

A konečně se dostávám na řadu ke sladké tečce. Dort! 

Byl strašně krásný! Já dorty moc nemusím. Obzvlášť marcipán mi 2x nejede, ale tenhle byl dobrý. Nebyl suchý a byl z fondánu. Za mě palec nahoru. :)


To je pro dnešní článek vše. Doufám, že se Vám líbil a jak už jsem slibovala, snad se o víkendu dočkáte videa, zatím ahoj. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat