pátek 5. září 2014

KLÁBOSENÍ U KAFÍČKA #3 + poděkování

Ahoj, ahoj :)
Konečně je tu pátek! A s tím i další článek. Chtěla jsem nějaký napsat ve středu, jenže jsem neměla žádný dobrý námět. A dá se říct, že ho nemám ani teď, ale právě jsem na instagram přidala novou fotku (fotka dole), kde je shodou okolností kafé, jak můžete vidět. Tak mě napadlo, proč neudělat další KLÁBOSENÍ U KAFÍČKA? Jenže o čem? V tu ránu jsem uviděla na svém stole smlouvu od cestovní kanceláře Čedok. O podzimních prázdninách na pár dní odjedu a jestli Vás zajímá kam, čtěte dál. :)


Ale ještě předtím bych Vám chtěla strašně moc poděkovat! Na instgramu mě sleduje už víc jak 200 lidí! Pro někoho je to málo, ale za 6 týdnů je to podle mě něco úžasného. Opravdu Vám moc moc děkuju! Kdo ještě nezná můj instagram vpravo → pod mou fotkou je růžová ikonka fotoaparátu a když na ni kliknete, dostanete se na můj instagram. Ale pro jistotu Vám sem dám i odkaz: http://instagram.com/fitness_lexi . A taky jsem Vám ještě chtěla říct, že můj recept na lívance najdete tady na instagramu. :) 


A už se dostáváme k tomu cestování. 
Níže máte pár indícií, které Vám napoví město, kam pojedu. Myslím, že to všichni z Vás uhádnou. :)

'most zamilovaných'
Mona Lisa
macaronky
Ano, je to to město, které si myslíte. PAŘÍŽ - město lásky. 

Ani nevíte, jak strašně se tam těším! Louvre, Eiffelovka, Versailles a samozřejmě francouzské ulice a jejich móda <3 

Jestli jste četli předešlý článek, tak víte, že můj táta vlastní restauraci. Celé léto jsem tam vypomáhala a taťka mi slíbil, že mě a mamce zaplatí výlet do Francie, kam se mamka chtěla podívat už dlouhou dobu, takže je z toho nadšená jako já. 

Vyrážíme 24.10 a vracíme se 28.10. Nejede v tu dobu taky někdo? :D Je to autobusový zájezd, takže budeme sedět v autobuse skoro celý den. Snad to bude stát za to.

Možná to zní blbě, ale nejvíc se těším až si tam dám Starbucks! Měla jsem ho jen jednou v životě a to před rokem a o můj bože.. bylo skvělý! Ale samozřejmě se těším i na jiné věci. Třeba na jejich croissanty a macaronky. :D Jenom žertuju. Nemůžu se dočkat až budu stát u Eiffelovy věže, až si projdu zámecké zahrady ve Versailles a uvidím spoustu dalších památek. Ale taky se těším až uvidím ty drahé butiky jako Louis Vuitton, Gucci apod. I když nebudu mít tolik peněz, abych si tam něco koupila, ale to mi nevadí. 

Taky bych Vám chtěla říct, že tam budu natáčet. Chci udělat takové 'Travel Vlogy'. Prostě vezmu foťák a budu natáčet všechno co se dá. Chci, abyste viděli, jaká Francie doopravdy je a budu se snažit, aby to bylo takové, jako byste tam stály se mnou. Takže se těšte! :)

A to je tak vše, co jsem Vám chtěla říct. Doufám, že se Vám článek líbil. Užijte si víkend, :)

Žádné komentáře:

Okomentovat