pátek 19. září 2014

OATS MUFFINS RECIPE

Ahoj všichni, 
první bych se chtěla omluvit za to, že jsem skoro týden nenapsala řádný článek, ale teď toho bylo hodně - škola, joga, fitko apod. A tak Vás vítám u dalšího receptu. :)
Dnes to bude opět sladké jídlo. Ale tentokrát to nebude snídaně. Podle názvu už jste mohli uhádnout o co půjde. Ukážu Vám svůj jednoduchý recept na ovesné muffiny. :)
Tenhle recept jsem dělala poprvé a to z jednoho prostého důvodu. Můj milovaný bratříček slavil v úterý 16. září 20 narozeniny a já mu chtěla něco upéct. Protože se snaží jíst zdravě jako já, tak jsem se rozhodla pro tenhle zdravější recept. 
A jde se na to!



P.S.: Pekla jsem je večer, tak na to berte ohledy prosím :D

Přichystáme si:
      
  • 200 g namixovaných vloček
  • 2 vejce
  • bílý jogurt
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1 odměrka proteinu (pokud nemáte protein, použijte skořici, kokos atd.)
  • ovoce nebo čokoláda
  • 150 ml mléka



Jako první smícháme všechny suroviny.

Vločky


vejce

joogurt


prášek do pečiva


a protein.

Rozmixujeme.


Protože bylo těsto moc husté, přidala jsem ještě 150 ml mléka. 

A opět rozmixujeme.


Přidáme kousky ovoce (jakékoli) nebo kousky čokolády a promícháme tentokrát jen vařečkou.

Já si vybrala čokoládu, protože jsme ji měly doma a už se blížilo datum spotřeby. :D A navíc doma ani žádné ovoce nemáme, i když by to bylo zdravější.


Předehřejeme si troubu na 180 stupňů. 

Těsto nalijeme do formiček a dáme péct na 20 minut.





Po 20 minutách muffiny vyndáme a necháme chvíli zchladnout. 





Upečené muffiny libovolně nazdobíme. Je to opravdu jen na Vás, co Vám chutná. :)
Jelikož už je večer a my doma absolutně nic nemáme (jen burákové máslo), tak jsem to ničím nezdobila. Brácha si to prý nazdobí až ráno. :D



Jestli tenhle recept budete zkoušet, určitě mi pak napište, jak se Vám to povedlo a jak muffiny chutnaly. :)
Hezký víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat