neděle 5. října 2014

Breakfast No.4 aneb EASY HEALTHY PANCAKE RECIPE

Ahoj všichni :) 
Normálně vydávám 2 příspěvky týdně, ale jelikož jsem neměla co dělat, tak jsem si řekla, že si jich pár rozepíšu a budu postupně vydávat. :) 
Dneska to bude další z mých zdravých receptíků. :D
Možná si z názvu myslíte, že půjde opět o lívance. Nene, dnešní recept budou PALAČINKY! :) 
Je opravdu jednoduchý, takže ho zvládnou všichni. Jen vám možná bude dělat problém otočit palačínku na pánvi a trochu se vám natrhne, jako mě. :D Ale věřím, že jste šikovnější než já a povede se vám to na 1! :) 



Co budeme potřebovat? 
  •  20 g namixovaných vloček 
  • 10 g proteinu 
  • 1 vejce nebo jen vaječný bílek
  • 10 dl mléka 

Začneme tím, že smícháme všechny suroviny. 

Vločky, 

protein, 

vejce, 

a mléko. 

A teď to všechno rozmixujeme. 

Hotovou směs vylijeme na pánev. 

Já používám teflonovou, ale pokud máte keramickou, tak si na ni předtím dejte trochu oleje.

Ozdobit si jí opět můžete podle toho, co vám chutná. :) 
Ovoce, burákové máslo, tvaroh, javorový sirup, kokos, skořici atd. 

Já si našlehala tvaroh s burákovým máslem a dále ozdobila banánem a ještě jednou burákovým máslíčkem. :)


Přeji dobrou chuť! :) 

Pokud budete tenhle recept zkoušet, určitě mi napište dolů do komentářů nebo mi pošlete fotku na instagram. :) 
Hezkou neděli všem! :)

1 komentář: