pátek 10. října 2014

DIY Halloween decor - DIY Halloweenská dekorace

Ahoj! :)
Jsem tu zase s novým videem. Minulé video nemělo tak velký úspěch jako to první, tak doufám, že tohle to trochu zpraví. :)
Tohle video bude opět trochu jiné než předešlé dvě. Bude se týkat Halloweenské výzdoby. I když vím, že se u nás Halloween nějak extra neslaví, znám hodně lidí, co si na Halloween alespoň vyzdobí pokoj. 
Snažila jsem se vymyslet pár DIY - "Do It Yourself" neboli "Udělej si sám", tak snad se vám budou líbit a vyzkoušíte je také. Nechtěla jsem zbytečně dělat nějaké těžké a nákladné věci, tak jsem se rozhodla pro pár jednodušších, které opravdu zvládnou i ti menší. :)
A tady už je video.

A berte v potaz prosím to, že tohle je můj první "tutorial" a nebylo zrovna lehký ho vymyslet a natočit. A musela jsem ho 3x stříhat a dabovat, protože jsem měla nějaké technické komplikace. A taky jsem si musela koupit nový mikrofon! :D Takže to prosím respektujte, děkuji. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat