sobota 18. října 2014

Zařijovo-říjnový HAUL - VIDEO

Zdravím a přeji krásnou sobotu :)
Vím, že na tento blog poslední dobou přidávám jen příspěvky s videem, ale nějak jsem se víc zaměřila na videa než na blog. Ale to neznamená, že tenhle blog končí. To v žádném případě! Určitě začnu víc psát až přijedu z dovolené. To se můžete těšit na hromadu příspěvků i videí. Pokud vše vyjde. :)
Ale k věci. Přišla jsem zase v novým videem. Tentokrát to bude HAUL. A bude se týkat především dekorativní a pečující kosmetiky. Většinu věcí jsem sice koupila ve slevě, ale nemyslete si o mě prosím nic špatného. :D Kupuju i věci za plnou cenu, ale poslední dobou v drogeriích hodně slevňují (nebo alespoň mě to tak přijde) a vše, co se mi líbilo, bylo většinou ve slevě. Vy, co milujete slevy, určitě pochopíte jakou radost mi to udělalo. :)
Snad se vám video bude líbit a tady je.

2 komentáře:

  1. Ten make up si kúpim asi aj ja :)
    Inak odkiaľ máš toto červené tričko?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kup, je fakt suprový, už jsem ho zkoušela několikrát :)
      Jinak, jsou to šaty z H&Mka :D Ten den jsme měli se školou divadlo a jak jsem došla domů, tak jsem šla točit :D

      Vymazat