úterý 7. října 2014

WISH LIST number 2

Ahooj :)
Dnes mělo vyjít nové video, ale kvůli technickým komplikacím vyjde snad zítra. A tak jsem se dnes rozhodla pro další WISH LIST! :) 
Tentokrát se nebude týkat jenom oblečení, ale také doplňků, kosmetiky a ostatních věcí. 
Ale dřív než začnu, tak bych vám chtěla strašně moc poděkovat! Na instagramu mě sleduje přes 500 lidí, na YouTube mě odebírá přes150 a za včerejšek navštívilo tenhle blog skoro 400! Což je zatím nejvíc. Takže vám všem moc děkuju! :)
A jdeme konečně na to! :)



Tentokrát to nebudu dělat podle značek, ale podle věcí.

Nenarazila jsem na žádné tričko/halenku, který by mě na první pohled zaujala, tak začneme svetříkama a cardiganama. 


Strašně se mi začaly líbit cardigany tohoto stylu. A šedá nebo taková ta žíhaná (obr. 1. a 2.) se mi líbí nejvíce. Alespoň jeden si budu muset do šatníku pořídit. :)
1. H&M
2. a 3. Tally Weijl

Dále tu mám džíny..

Já mám doma strašně málo kalhot. Asi 2 ve kterých se dá chodit a ostatní jsou mi buď velké nebo mi nesedí. Proto si chci pořídit nějaké nové a moc se mi líbí právě tyhle dvoje. Světlé ještě nemám, takže by se šikly. :)
1. Bershka 
2. Tally Weijl

..a legíny.

Tyhle 2 legíny (jeggins) se krásně hodí na podzim. :) A řekla bych, že i na zimu. Já jsem vínové jeggins měla, ale rozpáraly se mi mezi nohami. :D Tak přemýšlím o koupi dalších. A ty zelené jsou taky krásné!
Oboje: Bershka

A dostáváme se k šatům. 
Já miluju krajky! Mě se snad ani žádné jiné šaty nelíbí, jenom ty s krajkama. A tady tyhle jsou prostě.. nepopsatelné! Úplná nádhera!
Značka: Tally Weijl

A už se dostáváme k doplňkům. :)
Kabelky.

Tady tyhle 2 krasavice mi hned padly do oka. :) Jen u té druhé by bylo horší ji s něčím zkombinovat. 
1. H&M
2. Bershka

Boty.
Tyhle boty byly trhákem již minulý rok, ale já si místo nich koupila jiné. Strašně toho lituju a doufám, že tento rok si je budu moct koupit. :)

Tyhle jednoduché kecky na styl Vans se mi také moc líbí. Jenom přemýšlím, jestli si koupit originální Vansky nebo tuhle levnější "napodobeninu".
1. H&M
2. Tally Weijl 

Čepice. 





Ach, tahle čepička je tak sladká! A co teprv až si ji dáte na hlavu. Roztomilá a ještě vám nebudou mrznout ouška, co víc si v zimě přát. :)
Značka: Bershka 

Náhrdelník.





A co se dá říct k tomuhle krasavci? Je prostě boží! :)
Značka: Reserved 

Jako další je tu kosmetika. 

V Česku je nová kosmetická značka Makeup Revolution. Určitě ji spousta z vás zná. Dělají kopie známějších a někdy i dražších kosmetických značek.
Například vrchní paletka je kopie Naked3 a tyhle srdcové tvářenky má zase Too Faced. Ale všichni říkají, že MR je dobrá značka a má dobrý produkty. A já bych zrovna tyhle 2 chtěla vyzkoušet. :)
Oba produkty: Makeup Revolution 


A další kosmetický kousek tady mám gelové oční linky. Ještě před nedávnem jsem znala jen linky v tužce nebo tekuté oční linky (ano, jsem za opicema :D). Tak bych chtěla vyzkoušet tyhle gelovky od Rimmelu. A jsou i za přijatelnou cenu. :)
Značka: Rimmel

A posledním kosmetickým kouskem jsou tyhle balzámky od EOSu. Jsou přírodní a prý skvěle hydratují. Jen ta cena je pro mě za balzám trochu vysoká, ale třeba mi možná bude ležet v kosmetickém stolku. :)
Značka. EOS

A jako poslední tady mám..
Tenhle úžasná polštář ve tvaru sovičky. Netřeba komentovat. :)
Značka: Zoot 

Kosmetická taštička mi doma chybí. Vždy mám balzámy, rtěnky a všechno rozházené v kabelce nebo v batohu. A navíc je tahle taštička naprosto boží! :)
Značka: Zoot

A poslední nezbytností je nový štětec na oční stíny (blending). Nemám ještě žádný pořádný štětec na oční stíny. To bude možná tím, že jsem si je donedávna moc nemalovala, ale už ho vážně potřebuju!
Značka: ZOGA

Tak, tohle by byl můj celý WISH LIST. 
Pokud se vám také některé věci líbí, napište mi dolů do komentářů jaké. :)
Mějte se krásně a u dalšího příspěvku ahoj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat